Тест аккумуляторов автомобильных

Методика тестування акумуляторів автомобільних

Всі акумулятори автомобільні, приведені до «загального знаменника», були заряджені до 100% заявленої ємності. При температурі мінус 18°С по черзі навантажували кожен акумулятор струмом 480 А – єдиним для всіх! Десять секунд розряду, півхвилини перепочинку, знову розряд – і так доти, поки автомобільний автомобіль не «скисне» (тобто, поки напруга на клемах акумулятора не впаде до 6 В). Це – реальні навантаження, які зазнає акумулятор в руках власника, чия машина вперто не заводиться. Чим більше спроб пуску, тим краще. Крім того, провели аналогічні випробування під час навантаження заявленим струмом. У деяких акумуляторів він помітно вищий і досягає аж 600 А. Також згідно з ДСТУ 959-2002 був виміряний струм холодного прокручування. Крім того, контролювали резервну ємність акумулятора автомобільного – як при покупці, так і після тренування, зарядний струм при 0 ° С і напрузі 14,42 В, а також масогабаритні характеристики.

Підсумки тесту автомобільних акумуляторів

Підсумкове розміщення акумуляторів автомобільних. На відміну від об’єктивних цифр у таблиці, іноді має місце суб’єктивізм. Адже кожен акумулятор перевірявся за декількома параметрами (заявлений струм, реальна резервна ємність, кількість спроб пуску). За основний параметр було обрано кількість пусків за мінус 18°С, а лідером тесту акумулятор, що видав максимальну кількість. Тобто, найвитриваліший автомобільний акумулятор. При рівних результатах – перевага за акумулятором з великим заявленим струмом. Якщо знову порівну, наступний параметр – резервна ємність.

Місце

Найменування

Плюси аккумулятора

Мінуси аккумулятора

Виробник

Кількість спроб пуску/три-валість останньої (с) при струмі 480А

Заяв-лений струм холодної прокрутки, А

Кількість спроб пуску/три-валість останньої (с) при заявленому струмі

Резервна ємність при покупці, хв

Резер-вна ємність після трену-вання, хв

Заряд-ний струм при О С та напру-зі 14В

Маса бата-реі, кг

1

Тест аккумулятора BOSCH SILVER S4

BOSCH SILVER S4

Найкращі пускові характеристики у тесті

Нестандартні розміри корпусу, висока ціна

Bosch,/ Німеччина

9/9

540

8/2

75

101

18,19

15,00

Видала майже 9 десятисекундних спроб пуску, помітно випередивши конкурентів. Заявлений струм – другий за величиною, як і швидкість прийому заряду. Але – увага: вона на 30 мм вище за інших, хоча коротше і вже, причому не має внизу припливу для кріплення.

 

2

Тест аккумулятора MEDALIST PREMIUM BATTERY
MEDALIST PREMIUM BATTERY

Дуже добрі пускові характеристики. Найлегша з переможців.

Не вказано країну походження

Delkor Technology, ймовірно, Корея

9/4

535

7/8

80

103

17,99

14,45

Протрималася довше «Варти» на 1 с, забезпечивши вісім із половиною повноцінних спроб пуску. Зазначимо, що відмінні характеристики видані за найнижчої маси: менше важить тільки… аутсайдер!

 

3

Тест аккумулятора VARTA BLUE DYNAMIC D24
VARTA BLUE DYNAMIC D24</strong

Максимальний зарядний струм при напрузі 14,4 В

Не вказано країну походження

Johnson Controls, ймовірно, Німеччина

9/3

540

7/7

67

106

18,68

15,17

На секунду відставши від «Медаліста», отримала «бронзу». Найкраща у тесті з прийому заряду – відновиться найшвидше.

 

4

Тест аккумулятора «ЗВЕРЬ»
«ЗВЕРЬ»

Усі параметри, крім зарядного струму, дуже хороші

Слабий зарядний струм

ТОВ «Аккумуляторні технології», Росія

9/3

500

8/2

72

101

16,37

15,75

Російський «Звір» видав рівно стільки ж пускової потужності, скільки іменита «Варта», помітно відставши лише за заявленим струмом холодного прокручування. Цікаво, що і на цінниках у них красується те саме число.

 

5

Тест аккумулятора А MEGA
А MEGA

Дуже хороша резервна ємність

Найважча

A mega Batteries, Україна

9/2

480

8/9

76

112

16,93

16,15

З цього рубежу спостерігається понад вісім повноцінних 10-секундних спроб пуску: нагадаємо, що повних сім не видав ніхто! Друга в нашому тесті з резервної ємності і, на жаль, перша по масі.

 

6

Тест аккумулятора TOPBAT ENERGY
TOPBAT ENERGY

Демократична ціна

Незрозуміле походження, запозичений дизайн

EXD EUROPE, для Росії

7/9

510

6/9

60

111

16,01

15,19

Подивіться на фото та знайдіть відмінності від Topla. Мімікрія під відому марку на межі фолу з посиланням на ліцензію Tubor. Притому «копія» виявилася на півпробки кращою за оригінал, та ще й з оком!

 

7

Тест аккумулятора MUTLU ELITE
MUTLU ELITE

У п’ятірці найкращих прийому заряду. Гарна резервна ємність.

Заявлений струм замалий для «шістдесятки»

Mutlu Battery MCT, Турція

7/9

480

7/8

79

107

17,86

15,07

За підсумками пускового тесту заперечувала місце з Topbat Energy і поступилася за заявленим струмом прокручування (на 30 А менше). Проте помітно краще сприймає заряд.

 

8

Тест аккумулятора ACDELCO
ACDELCO

Міцний середняк: практично всі параметри – на одному рівні.

Дорого! Низька резервна ємність.

AC Delco, ЕС

7/8

510

6/2

62

95

14,37

15,03

Якщо перше місце присуджувати найдорожчій батареї, конкурентів не було б! Чотири з половиною тисячі – за що? Невеликі 480 пускового струму, двозначне значення резервної ємності. Але майже сім десятисекундних спроб чесно видала.

 

9

Тест аккумулятора АКТЕХ
АКТЕХ

Помірна ціна

Малий струм прокручування

ЗАТ «АкТех-Байкал», Росія

7/8

467

7/9

61

102

15,17

15,43

Заявлений струм найнижчий у тесті і не в’яжеться з обіцяними 60 А-год. Цікаво, що вказано іншого виробника, ніж у «Звіра» (див. 4-е місце), розташований, однак, за тією ж адресою.

 

10

Тест аккумулятора ZUBR INDICATOR
ZUBR INDICATOR

Нема кишені

Мінімальний зарядний струм, низька резервна ємність

ТОВ СП «Полесские аккумуляторы», Білорусь

7/7

500

6/8

55

82

15,03

15,03

Результати не асоціюються з потужною твариною, яка дала ім’я марці. До речі, сама батарея відноситься до легковажних – лише 15 кг. Втім, є й легші.

 

11

Тест аккумулятора TOPLA ENERGY
TOPLA ENERGY

Найбільша резервна ємність після тренування

Завищена ціна

TAB, Словенія

7/4

510

6/6

62

116

16,17

15,23

Приблизно шість із половиною спроб пуску – такий скромний результат відомої марки. Чекали набагато кращого. Приклад того як розкручений бренд визначає ціну. Тому і підробляють – див. 6-е місце.

 

12

Тест аккумулятора TITAN HD
TITAN HD

Хороша резервна ємність

Найменший струм заряду при 14,4 В, велика маса

ТОВ «Тубор», Росія

7/3

510

4/9

62

111

14,05

15,99

Результати скромні: заявлений струм видає неохоче. І заряджати її доведеться найдовше – більше 14 А батарея не приймає.

 

13

Тест аккумулятора «АКОМ КЛАССИК»
«АКОМ КЛАССИК»

Низька ціна

Дуже невелика резервна ємність

ЗАТ «АКОМ», Росія

7/2

510

6/9

67

86

17,01

15,24

Що ж, шість спроб пуску вже непогано. За ціною – з найдоступніших. На жаль, купити таку батарею в Москві можна далеко не скрізь. Резервна ємність не так на висоті.

 

14

Тест аккумулятора COBAT ENERGY
COBAT ENERGY

Зручна для хвата ручка

Незрозумілий виробник, велика маса

EXD EUROPE, для Росії

7/2

480

6/3

54

97

15,19

16,00

Батарея невиразного походження видала шість спроб пуску і нічим особливим не блиснула. Приклад міцного середнячка у всьому, включаючи ціну.

 

15

Тест аккумулятора WESTA CALCIUM
WESTA CALCIUM

Найбільший заявлений струм за найнижчою ціною

Найменша резервна ємність

WESTA ISIC, Україна

6/6

600

3/4

74

81

14,97

15,04

До шести спроб пуску батарея не дотягнула – навіть за скромного, здавалося б, струму. Адже заявлений – 600 А! Щоправда, WESTA його реально видала, але лише двічі.

 

16

Тест аккумулятора INCI AKU CLASSIC
INCI AKU CLASSIC

Легко донести до автомобіля

Повільний заряд, невиразна етикетка

Не визначена, ймовірно, Турція

6/4

490

4/9

60

92

14,23

13,74

Начебто відома марка, але формально виробника та навіть країну походження ми не знайшли. За 480 А видала п’ять спроб пуску, при заявлених 490 А – всього чотири. Але є й рекорд: маса лише 13,74 кг.