toyota gr yaris 1

Ми знали, що оновлений Toyota GR Yaris вже не за горами, і щойно відбулася прем’єра хот-хетча на Токійському автосалоні, де він отримав нову автоматичну коробку передач і безліч змін в екстер’єрі та інтер’єрі, яких ми не очікували.

Головна новина – це, звичайно, трансмісія. Як і Hyundai з i30 N, GR Yaris спочатку випускався виключно з шестиступінчастою механічною коробкою передач, а тепер до неї додалася опціональна восьмиступінчаста автоматична трансмісія. Це, без сумніву, розширить привабливість автомобіля і, ймовірно, допоможе збільшити продажі. На відміну від Hyundai, Toyota не обрала систему з подвійним зчепленням, натомість розробила нову коробку передач з одним зчепленням, яку назвала прямою автоматичною трансмісією (Direct Automatic Transmission).

Приклади, замовлені з автоматичною коробкою, оснащені спеціальним охолоджувачем, а пара пластикових підрульових перемикачів встановлена за кермом. Хоча автоматична коробка додає до ваги GR Yaris 40 фунтів (18 кг), вона повинна допомогти зробити його ще більш швидким з місця. Але чи буде вона такою ж приємною в управлінні, як і шестиступінчаста механічна – це питання, на яке ми не зможемо відповісти, поки не поїдемо на ній.

Toyota показала, що ряд модифікацій також було внесено в 1,6-літровий трициліндровий двигун GR Yaris з турбонаддувом. Автовиробник збільшив тиск безпосереднього впорскування, встановив новий датчик тиску впускного повітря, встановив нові полегшені поршні, а також додав інший датчик тиску впускного повітря. Японські моделі тепер виробляють 224 кВт (300 к.с.) при 6500 об/хв і 400 Нм (296 фунт-фут) крутного моменту між 3250 і 4600 об/хв, що значно більше, ніж 200 кВт (268 к.с.) і 370 Нм (273 фунт-фут) у оригінальних моделях.

Дизайнери Toyota також трохи попрацювали над дизайном GR Yaris. Зміни починаються з передньої частини, де з’явився новий бампер з характерними повітрозабірниками, а ззаду – інші світлодіодні задні ліхтарі, які включають в себе світлову смугу, як і майже всі інші нові автомобілі.

Від Yuriy