удаление тонировки автомобиля

Сучасний світ давно поділений на тих, хто надає послуги та тих, хто ними користується. Але якщо ви впевнені у своїх силах, багато дрібних проблем можна вирішити і самостійно. Наприклад, виконати видалення тонування своїми руками.

З появою першого затемненого скла на автомобілях почалося і непримиренне протистояння двох сторін: ДІБДР з одного боку, і автолюбителів – з іншого. Взявши на озброєння технічні стандарти та регламенти, держструктури взялися за наведення порядку. Основні вимоги до світлопроникності стосуються лобового скла. Тонування автомобіля повинне суворо відповідати ГОСТу.

При виявленні співробітником дорожньої поліції невідповідності дозволеним параметрам він має право оформити стягнення штрафу (500 рублів) і буде змушений скласти протокол. Оскільки всі тарифи в цьому світі мають тенденцію зовсім не до зменшення, логічним буде припустити, що п’ятьма рублями незабаром справа не обмежиться.

Така старанність, яку демонструють співробітники ДІБДР, має пояснення. У протокольній формі воно свідчить, що першорядний обов’язок держави полягає у турботі про здоров’я громадян та забезпечення їхньої безпеки. Як підтвердження наводяться результати численних тестів, що доводять погіршення видимості. Особливий акцент робиться на складність керування машиною в темний час доби.

Вдаватися в полеміку із цього приводу не варто. Так чи інакше, закон ухвалено, стандарти зафіксовані, справа за малим – за їх виконанням. Уникнути штрафу можна кількома способами. Найпростіший – приведення тонування автомобіля у відповідність до норм. Тобто, заміна плівки на продукцію, що відповідає всім стандартам (наприклад, llumar).

Інший нехай – видалення плівки. Самостійно це робити не варто, простіше вдатися до послуг майстрів автоцентру. Вони набили руку на таких операціях, вони зроблять демонтаж так, що слідів ніхто не помітить навіть при найприскіпливішому огляді.

Звичайно, ви самі можете зняти плівку. Економію грошей у цьому випадку буде компенсовано витраченим часом. Його у вас піде набагато більше, ніж у фахівця. Проте все вирішуване. Навіть якщо ваша машина захищена надміцною плівкою, це не буде нерозв’язним завданням.

У видаленні плівки ніяких складнощів немає. Основною перешкодою буде клеєве покриття. При різкому зусиллі клей залишиться на склі, тому видалення плівки слід проводити плавно, трохи нагріваючи поверхню скла (підійде банальний фен, настільний тепловентилятор і т.п.). При нагріванні клей втратить жорсткість.

Захоплюватися термовпливом також небезпечно. Сильний перегрів призведе до повної деформації плівки, вона в’їсться в скло, і ніякому видаленню вже не підлягатиме. Зупиніться у межах 30-40 градусів.

Відчувши, що скло нагрілося, починайте відокремлювати плівку від скла. Намагайтеся видаляти її, так процес піде набагато швидше і простіше. В ідеалі має залишитися скло без найменших слідів клею, але такий результат досягається не завжди. Частки клейового покриття, що залишилися, видаліть за допомогою будь-якого миючого препарату, за своїми характеристиками відповідного для видалення подібного продукту.