нанесение жидкого стекла на автомобиль

Акуратна машина виглядає статусно. Найчастіше для полірування машини застосовують віск, але для якіснішого покриття кузова використовують рідке скло. Цей засіб відтворює первісний блиск автомобіля, робить кузов дзеркальним. Разом з покращенням екстер’єру гарний захист отримують скло та оптика.

Рідке скло – що це

Обробка автомобіля рідким склом призводить до створення прозорої плівки, що служить для захисту від невеликого дефекту та надання машині новизни. Серед цих корисних властивостей можна відзначити відбивання води та повітря. Рідке скло – продукт на рідкій основі з різними полімерними сполуками: діоксид кремнію, оксид титану та алюмінію, натрієвий та калієвий лужний розчин, силікон. Всі різновиди мають унікальну будову. Для міцної фіксації рідкого скла до його складу додано деяку кількість різних активних речовин або наноприсадок. Ці добавки шляхом реакції своїх молекул і що знаходяться в лакофарбовому покритті, забезпечують надійну фіксацію на глянсовій поверхні.

Види рідкого скла

Торгові точки, що торгують рідким склом, реалізують засоби з монолужним складом. Така сама структура у силікатного клею. Класифікація рідкого скла найчастіше відбувається залежно від основного компонента:

  • калієве. В основі – калій. Пухка речовина з високою гігроскопічністю;
  • натрієве. Низька гігроскопічність. Високі вогнезахисні властивості;
  • літієве. Літієва основа застосовується як терморегулятор. Дуже рідкісний склад.

Ще рідше можна зустріти хімічну сполуку, яка має комбінований склад. Незалежно від хімічної основи нанесене рідке скло утворює дуже надійну оболонку з високою прозорістю. Прозоре рідке скло підходить для обробки автомобілів, пофарбованих у різні кольори. Скляні склади також застосовуються для заповнення дрібних тріщин та подряпин з утворенням особливого армуючого шару. Лакофарбове покриття більше не розтріскується.

Рідке скло або кераміка: переваги та недоліки

Багато автовласників вирішує для себе проблему: що використовувати, рідке скло чи кераміку? Для відповіді це питання необхідно розглянути позитивні сторони обох речовин.

Переваги рідкого скла

  • захисна плівка високої міцності, на відміну від звичайного поліролю;
  • захист від хуліганів із фарбою, яка вільно змиється із захищеної поверхні;
  • утворення глянсової поверхні;
  • відсутня випадковий ризик отримання подряпини на кузові;
  • після дощів не виходять розмиті плями;
  • зберігається початкове лакофарбове покриття, у зв’язку з тим, що не діє ультрафіолет, пташиний послід та кислотні дощі;
  • покриття із високою стійкістю;
  • не діють дорожні реагенти.

Кераміка має такі ж характеристики, але прослужить вона більш довгий термін. Але на відміну від рідкого скла, її вартість набагато більша.

Недоліки рідкого скла

Разом з перевагами така автомобільна косметика має ряд недоліків. Насамперед слід зазначити, що силікатний склад не вбереже поверхню машини при контакті з перешкодою на дорозі або від попадання великих каменів. Ще виділяються такі недоліки:

  • складно наноситься. Необхідне нанесення кількох шарів, а для роботи потрібний спеціальний бокс або чистий гараж;
  • перед нанесенням рідкого скла автомобіль потрібно довго готувати: для цього використовується ретельне миття, висушування та знежирення;
  • після нанесення скла машину не рекомендується мити. Помити руками можна через 3 дні, а безконтактною мийкою – через 2 тижні.

Рідке скло не здатне позбавити глибоких подряпин. Ще гірше те, що їх краще видно при яскравому світлі (сонце або сильна лампа).

Як узагальнення, можна сказати, що якщо ЛКП машини не свіже і не найкраще, рідке скло тільки покаже його дефекти.

Нанесення рідкого скла

Позитивний результат та тривалий період експлуатації покриття залежить від дотримання всіх розпоряджень та технологій покриття та полірування машини.

Перед початком слід приготувати інструменти:

  • саме рідке скло;
  • ємність із затверджувачем;
  • пристрій, щоб розмішати склад (піпетка);
  • фібровий матеріал для полірування вручну;
  • рушники або ганчірки;
  • набір губок;
  • пару рукавичок.

Підготовка кузова

Насамперед, хороше миття та сушіння кузова. Розведеним уайт-спіритом провести знежирення поверхні. Краще працювати в боксі або гаражі з достатнім освітленням при температурі не нижче +10 ° С (ідеально від +15 ° С до +40 ° С). Уникати потрапляння на поверхню сонячних променів. Заборонено застосовувати силіконові суміші при знежиренні.

Полірування

Після підготовчих робіт полірування розпочати краще на маленькій ділянці. Якщо все вийде, можна продовжувати далі.

За рекомендаціями фахівців, починати краще з правого крила чи з бампера. Після нанесення скла необхідно розтерти його ганчіркою. Обробляти потрібно поступово на невеликих площах. Якщо відразу покрити весь кузов, поліроль засохне та розтирати її буде дуже складно. Після нанесення та розтирання необхідно почекати до 6 годин. Як було сказано, машину не мити 2 тижні.

Для полірування рекомендовано застосування шліфувальної машинки, яка має м’яку накладку. Для полірування використовувати середню швидкість, без зайвої квапливості та натискання на пристрій.

Найкраще рідке скло для кузова

Успішний результат гарантуватиме якісний склад скла та методика його використання. Потрібно бути уважним при покупці. В даний час на ринку можна зустріти дешевий та неякісний сурогат у великій кількості.

Можна розглядати рідке скло, що пропонує передові розробники:

  • американське полірування Mothers;
  • німецька Sonax;
  • японська Wilson Silane.

Багато користувачів віддають перевагу японському склу, як більш якісному і відповідному за вартістю.

Рідке скло – це автокосметика з солідним числом переваг та мінімальними недоліками, яка завойовує все більше шанувальників. Вона перетворює автомобіль та дозволяє тримати його у належному стані.